niedziela, 18 stycznia 2015

fur vest & hat

 
 
Dzisiejszy strój jest bardziej jesienny niż zimowy ale pogoda z zimową też ma niewiele wspólnego, dlatego zamiast ciepłej wełnianej czapki wybrałam kapelusz.
Do tej pory omijałam kapelusze szerokim łukiem, myślałam, że to nie dla mnie. Do kupna tego namówiła mnie koleżanka i wiem już, że nie będzie to ostatni!
Futrzaną kamizelkę upatrzyłam w Zarze już jakiś czas temu ale nie było jej wtedy w moim rozmiarze. Znalazłam ją kilka dni temu na przecenie.
Buty kupiłąm w h&m, pochodzą z kolekcji premium quality, są wykonane ze skóry i bardzo wygodne.
Torbę MK mam już 2 lata, jestem z niej tak zadowolona, że przymierzam się do kupna następnej od tego projektanta.
 Miłego oglądania zdjęć i do zobaczenia!
 
 
futrzana kamizelka / fur vest - Zara
kurtka / jacket - Vero Moda
kapelusz i buty / hat&shoes - H&M
torebka i zegarek / bag&watch - Michael Kors
kolczyki / earrings - Pandora
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz