środa, 11 marca 2015

How I keep form.


 Mój związek z bieganiem trwa już niemal 17 lat, bywało różnie, były rozstania i powroty, ale jedno się nie zmienia - kocham biegać! Swoją przygodę z bieganiem rozpoczęłam jeszcze w szkole podstawowej, wygrałam zawody w biegu na 2 km i to chyba w tamtej chwili pokochałam ten sport.
Co najbardziej lubię w bieganiu? Chyba niesamowitą wolność jaką daje, mogę biegać zawsze i wszędzie, o każdej porze dnia czy nocy. Zakładam buty do biegania, wychodzę z domu i już jestem na treningu.
W liceum należałam do klubu sportowego, mogę pochwalić się brązowym medalem w biegu sztafetowym 4x400 m, który zdobyłam razem z koleżankami na Mistrzostwach Polski Seniorów w Krakowie. Te cztery lata w klubie nauczyły mnie dyscypliny, systematyczności i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonego celu, dzięki temu o wiele łatwiej było mi wrócić do treningu np. po narodzinach dzieci.
Wprawdzie nie zdecydowałam się na zawodową karierę sportową, ale miłość do sportu pozostała.
 
Obecnie biegam 3 - 4 razy w tygodniu, zazwyczaj od 4 do 6 kilometrów, tyle w zupełności wystarczy, żeby pozostać w formie. Dodatkowo urozmaicam mój trening o tzw. zabawy biegowe, interwały lub, jak widać na zdjęciach, siłę biegową i nigdy nie zapominam o rozgrzewce. 1- 2 razy w roku biorę udział w zawodach np.5 km bieg dla kobiet .






Bieganie jest ważną częścią mojego życia, dlatego możecie spodziewać się kolejnych wpisów na ten temat.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz