piątek, 24 kwietnia 2015

Spring


Dziś zupełnie z innej bajki! Spódnice i szpilki zostawiam zwykle na specjalne okazje jednak pogoda jest tak wspaniała, że nie mogłam sobie odmówić zrobienia zdjęć w spódnicy i szpilkach właśnie :) Chciałam żeby było lekko i  wiosennie dlatego wybrałam piękną, tiulową spódnicę od mosquito.pl do której założyłam krótką, błękitną bluzkę i szare szpilki.
Wiatr co prawda płatał mi figle ale nie przeszkodził w zrobieniu kilku zdjęć .

 
skirt / spódnica mosquito
blouse / bluzka bik bok
shoes / buty mohito
 
 
 
 
 
 
 
 



2 komentarze:

  1. Cudowna spódnica! Rewelacyjnie w niej wyglądasz, o wiele lepiej niż modelka w sklepie internetowym. Zamarzyła mi się ta spódnica nagle, ale jak zobaczyłam jak poszerza modelkę ze sklepu to stwierdziłam, że to nie na moje biodra :( Na Tobie wygląda prześlicznie! Może tej nie kupię, ale dzięki Tobie odwiedziłam ich sklep i znalazłam fajną sukienkę wiosenną, którą sobie sprawię, a co tam! :) Dziękuję i pozdrawiam
    Aga Tybuszewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziekuje za przemily komentarz!!!Czekam na zdjecia w sukience!!!

      Usuń