piątek, 12 czerwca 2015

Sugarfree dress


Lubicie sukienki? Mini, midi, maxi? Ja uwielbiam je wszystkie! Na firme Sugarfree nadknęłam się już jakiś czas temu na jednym z blogów modowych i zakochałam się w ich sukienkach. Ta ze zdjęć czekała w szafie na ładną pogadę kilka tygodni i w końcu doczekała się :)
Okazała się wprawdzie troszkę za duża ( wydawało mi się, że S to nie dla mnie ) ale dla chcącego nic trudnego, wystarczył pasek i wszystko jest na swoim miejscu :)
Czarne dodatki sprawiają, że całość nabiera drapieżnego charakteru.
Buty, podobnie jak sukienkę, kupiłam jakieś trzy miesiące temu, szukałam czarnych, prostych sandałków na szpilce. Te są wprawdzie czarne ale napewno do prostych nie należą :)
Torebka to najnowszy nabytek, niewielka, praktyczna, idealna!
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego!


sukienka / dress sugarfree
buty / shoes h&m
torebka / bag michael kors
kurtka / jacket zara










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz