niedziela, 13 września 2015

change....

 
 
marynarka | jacket hm
jeansy | reserved
sandałki | sandals kazar
torebka | bag paulina schaedel
zegarek | watch michael kors
okulary | sunglasses chanel
 
Witajcie! Od dobrych kilku miesięcy zastanawiałam się nad skróceniem włosów i w końcu zdecydowałam się. Moje kręcone włosy są dość grymaśne, puszą się i różnie bywa z ich podatnością na układania. Pomimo to zdecydowałam się na dłuższego boba, zależało mi na tym, żeby mimo wszystko związać włosy.  Aga, moja fryzjerka, doradziła mi, że moje loki będą lepiej układały się, jeżeli z przodu będą dłuższe niż z tyłu. Przez pierwszych kilka dni trudno było mi się przyzwyczaić do nowej długości ale teraz jestem bardzo zadowolona.
Jak widać na zdjęcich pogoda nadal dopisuje, więc nie rezygnuje jeszcze z letnich stylizacji, na jesienne przyjdzie jeszcze pora :)
Do zobaczenia!!!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz