niedziela, 5 czerwca 2016

Biały garnitur

 
marynarka, spodnie, bluzka massimo dutti
kopertówka kappahl
szpilki valentino
 
 Biały garnitur to elegancki i ponadczasowy element garderoby, który sprawdzi się zarówno w pracy jak i podczas oficjalnych uroczystości. Ten ze zdjęć miałam na sobie podczas Pierwszej Komunii Świętej mojej córki. Ponieważ niezbyt dobrze czuję się w ubraniach typu oversize wybrałam model podkreślający sylwetkę. Biel łatwo łączyć z innymi barwami dzięki temu w prosty sposób można zmienić charakter stroju. Wystarczy bluzka w wyrazistym kolorze np. fuksji lub rockowe buty i prosto z biura można pójść na imprezę.
Długo szukałam idealnych, klasycznych szpilek w kolerze nude. Początkowo miały to być Louboutiny ale kiedy przymierzyłam te od Valentino kupiłam je od razu. Są piękne i naprawde wygodne, choć moim zdaniem bardziej na czerwony dywan niż do codziennego użytku. Nie zmienia to jednak faktu, że jestem nimi zachwycona i powoli zaczynam się rozglądać za takimi w czarnym kolorze.
PA!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz