niedziela, 23 października 2016

#swetrowelove


sweter theodderside
jeansy zara
kurtka zara
buty isabel marant etoile
torebka lv 

Spacerują po pięknym parku, doszłam do wniosku, że w sumie lubię jesień... za kolory, za długie wieczory z książką i za smakującą wyjątkowo dobrze o tej porze roku herbatę z miodem i cytryną. Za ciepłe swetry, botki i szale które na dobre zagościły w codziennych stylizacjach.
Jeszcze kilka lat temu kupując swetry kierowałam się głównie ich wyglądem, teraz większą uwagę zwracam na skład. Zależy mi, żeby w składzie była wełna dzięki czemu będzie mi po prostu cieplej.
To był zapewne ostatni moment, kiedy mogłam pozwolić sobie na tak wycięty sweter, od teraz już tylko płaszcze, czapki i ogromne szale :)
Do zobaczenia wkrótce!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz