czwartek, 10 listopada 2016

Como / Brunate Włochy


Za oknem mróz i śnieg, wygląda na to, że zima zagościła na dobre. Na początku myślałam, że to tylko taki żart, chwilowy wybryk natury, przecież jeszcze nie przyzwyczaiłam się do jesieni a tu już zima? Dlatego z wielką przyjemnością wróciłam do naszych ferii we Włoszech. Pisałam już o Mediolanie, teraz przyszedł czas na jedniodniowy wypad do Como i malowniczo położonej wioski Brunate.


Como położone jest zaledwie 50 km od Mediolanu nad jeziorem o tej samej nazwie, zaledwie godzinę jazdy pociągiem aby odpocząć od gwarnej stolicy Lombardii. Pierwsze kroki skierowaliśmy w stronę kolejki którą dostaliśmy się do położonej na wzgórzu wioski Brunate. Chcieliśmy wykorzystać piękną pogodę aby móc podziwiać rozciągające się stąd piękne widoki na okolicę. Como leży u podnóża Alp dlatego widoki zapierały dech.



Po trzech godzinach spacerowania urokliwymi uliczkami Brunate zjechaliśmy do Como na obiad i dalsze zwiedzanie.

Po obiedzie skierowaliśmy się w kierunku Katedry Santa Maria Assunta, która jest głównym punktem starówki w Como. Dookoła katedry rozciągają się malownicze, wąskie uliczki pełne sklepików i restauracyjek.














Włochy zauroczyły mnie na tyle, że już planuję kolejną podróż, może nawet uda nam się wybrać na dłuższą wakacyją wycieczkę ....
Mam nadzieję, że podobały się Wam zdjęcia!?
Do zobaczenia !


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz