niedziela, 13 listopada 2016

Karmelowy płaszcz #2

 
 
płaszcz missguided
spodnie vila
kozaki aldo
szal cubus
torebka lv
 
Uwielbiam ten płaszcz! Wiosną nosiłam go na sportowo z białymi trampkami teraz zakładam go do sztybletów, botków czy kozaków. Najbardziej lubię go w wersji ze zdjęć czyli z czarną bazą, która dzięki różnym rodzajom materiałów ( zamszowe buty, skórzane spodnie) nie zlewa się w jedną całość. Do tego torebka z którą ostatnio prawie się nie rozstaję i gotowe!
 
Kompletując jesienną garderobę zastanawiałam się na zakupem pastelowego, cukierkowego płaszczyka i chociaż znalazłam kilka naprawdę pięknych zdecydowałam, że pozostanę przy "swoich" kolorach. Najlepiej czuję się w szarościach, czerni, granacie ewentualnie przełamanych jaśniejszymi kolorami tak jak w przypadku karmelowego płaszcza.
A jakie kolory królują w Waszych szafach? Nudziaki jak u mnie czy szalejecie z kolorami?
Miłego popołudnia i do zobaczenia!
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz