niedziela, 21 maja 2017

Słoneczne popołudnie \ sportowa stylizacja

 
 
W tym roku wiosna w Oslo nas nie rozpieszcza, gdy w Polsce jest już właściwie lato tu pogoda jest raczej jesienna. Dlatego wykorzystujemy każdy słoneczny dzień, czy jak w tym wypadku popołudnie, na spacer i złapanie kilku promieni słońca. Tym razem wybraliśmy się na spacer i obiad do dzielnicy Aker Brygge. Mieści się tu restauracja Olivia z przepysznym włoskim jedzeniem, dzieci i mąż zdecydowali się na pizzę a ja na ciabattę z rukolą i szynką. Było PYCHA!!!
 
 
Na codzień stawiam na wygodę dlatego bluza z kapturem, wygodne spodnie i trampki to dla mnie zestaw idealny na spacer z rodziną. Nigdy wcześniej nie nosiłam białch spodni, poprostu nie czułam się w nich komfortowo. Te ze zdjęć znalazłam w sklepie Vila, są uszyte z bardzo miękkiego, elastycznego mateiału dzięki czemu bardzo przyjemnie się je nosi.  
Torba Neverfull to shoper idealny jest wielka, lekka i podobno niezniszczalna ale o tym przekonam się pewnie za jakiś czas. Dzisiaj też zapowiada się piękne popołudnie, dlatego zostawiam Was ze zdjęciami i idę na spacer z rodzinką.
Miłej niedzieli Kochani!
 
 
 
bluza Monki
spodnie Vila
buty Converse
torba Louis Vuitton Neverfull
okulary Ray Ban









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz